tisdag 8 februari 2011

seg i kolan

tror jag har några baciller i kroppen som ligger och lurar. känner mig så där off, satt som bedövad under dagens föreläsning och gick därifrån undrades vad det hade handlat om. är inte på topp just nu, och tror att flera andra orsaker har sitt finger med i spelet. mycket bra samtal med två viktiga personer i mitt nätverk. kanske ska jag se det som något positivt att saker och ting är i gungning. endast i rörelse sker förändringar.
spontan middagsbjudning med flygande jakob satte guldkant på en annars trist, men dock solig, tisdag. lyx att bli bjuden på middag!
huvudvärken vägrar ge med sig och jag är minst sagt seg i kolan. dags för sängen, med andra ord. spelar ingen roll att klockan nyss passerat nio-strecket. sömn botar mycket.
godnatt!

1 kommentar:

  1. Hoppas att bacillerna inte bestämmer sig för att stanna i din kropp utan försvinner fortare än kvickt!
    Gott med Flygande Jacob, äter det alldeles för sällan. Faktiskt i princip aldrig om det inte finns på någon lunchrestaurang...kanske dags att det blir ändring på den saken?:)
    Var rädd om dig fina du, du finns i mina tankar!
    KRAMAR

    SvaraRadera