torsdag 11 mars 2010

tankestormar

har varit dålig på att uppdatera här på sistone. kan bero på att jag har haft mycket i huvudet, mycket som skulle behöva komma ut men som jag har svårt att sätta ord på. det har varit några intensiva och omtumlande dagar känslomässigt. just nu håller omskakningen på att plana ut och jag börjar hitta balansen igen. men tankarna går för högtryck, vilket gör att jag har svårt att koncentrera mig. jag tror att det är ambivalensen inom mig som gör mig orolig. vet att jag måste fatta ett beslut.

jag måste bestämma mig. allt eller inget.våga och kanske vinna?

vad innebär det?

tankestormar.

1 kommentar:

  1. Vad det innebär kommer du aldrig få veta om du inte vågar kasta dig utför stupet och se efter!
    Du kan alltid välja att falla tillbaka till det liv du lever, till den "trygghet" du skapat omkring dig i detta nu.. gillar du inte vad som möter dig har du valet att vända. Livet är fullt av valmöjligheter och det är Du som väljer åt vilket håll Du vill gå!

    Ha en fin kväll och ta hand om dig!
    kram

    SvaraRadera