lördag 20 november 2010

examenspresent till syster

min syster är snart klar med sitt examensarbete och tar då sin master. vi ska fira henne på något sätt efter presentationen, som jag ska försöka hinna vara med på, men vad sjutton ger man i present? ett smycke känns som den vanligaste gåvan och en smula idéfattigt att ge. hon har redan så många smycken att det mest känns som ännu ett i mängden om jag skulle ge henne något sådant. jag vill komma på något mer personligt att ge, samtidigt som det ska vara användbart och ingen förbrukningsvara. 
har ni några idéer? alla förslag tas tacksamt emot :) 

1 kommentar:

  1. Design House Stockholm säljer jätte fina vita ljuslyktor för en 500-ing. Lotus heter de.

    Kolla här:
    http://www.designhousestockholm.com/collection/candleholders/lotus.html

    Jag bara älskar dem!! :o)

    SvaraRadera