söndag 14 november 2010

när jag får oväntat besök...

3 kommentarer:

  1. I would have, här hemma kör jag på snabbkaffe. Har du en kaffebryggare inne på ditt rum eller har ni en gemensam i korridoren? Vågade aldrig använda den i min korridor :P

    SvaraRadera
  2. Jag såg att du hade kikat in på min blogg och det gör mig glad.
    Jag har läst lite i din blogg och jag kände igen lite i det du skriver från min och min dotters relation.
    Har din mamma någon att prata med?
    Du får jättegärna säga att hon får höra av sig till mig om hon känner för det. På min blogg har jag ett litet krypin vilket jag har tänkt ska vara enbart för föräldrar och anhöriga och där alla ska kunna skriva fritt.
    Min mail adress: zita@live.se

    Fortsätt att kämpa! Du är värd ett bra liv!
    Kram Zita

    SvaraRadera